Percepce sociální reklamy u dospívající generace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Percepce sociální reklamy u dospívající generace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Capková, Aneta
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:19Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:19Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52821
dc.description.abstract Bakalářská práce zkoumá percepci sociální reklamy u současné dospívající generace. Cílem práce je zjistit, zda dospívající generace vnímá a sleduje sociální reklamu, jestli chápe její obsah a poslání a zda je tento typ reklamy schopen ovlivnit její chování a myšlení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy sociální marketing a sociální reklama z pohledu současnosti i historie. Dále je součástí práce přiblížení percepce sociální reklamy dospívající generací. Součástí praktické části je analýza provedeného výzkumného šetření a zodpovězení stanovených výzkumných otázek.
dc.format 50 s. (86 840 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject dospívání cs
dc.subject dospívající generace cs
dc.subject percepce cs
dc.subject emoce cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject adolescent generation en
dc.subject adolescence en
dc.subject perception en
dc.subject emotions en
dc.title Percepce sociální reklamy u dospívající generace
dc.title.alternative Perception of Social Advertising Among the Teenage Generation
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis examines the perception of social advertising in the current adolescent generation. The aim of the thesis is to find out whether the adolescent generation perceives and monitors social advertising, whether they understand its content and mission and whether this type of advertising is able to influence their behaviour and thinking. The theoretical part defines the basic terms social marketing and social advertising from the perspective of the present and history. Furthermore, part of the thesis is to approach the perception of social advertising by the adolescent generation. Constituent part of the practical part is the analysis of the conducted research and answering the set research questions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65760
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
capková_2023_dp.pdf 1.696Mb PDF View/Open None
capková_2023_op.doc 264.5Kb Unknown View/Open None
capková_2023_vp.doc 107.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account