Percepce sociální reklamy u dospívající generace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Capková, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:19Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:19Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52821
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce zkoumá percepci sociální reklamy u současné dospívající generace. Cílem práce je zjistit, zda dospívající generace vnímá a sleduje sociální reklamu, jestli chápe její obsah a poslání a zda je tento typ reklamy schopen ovlivnit její chování a myšlení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy sociální marketing a sociální reklama z pohledu současnosti i historie. Dále je součástí práce přiblížení percepce sociální reklamy dospívající generací. Součástí praktické části je analýza provedeného výzkumného šetření a zodpovězení stanovených výzkumných otázek. |
|
dc.format |
50 s. (86 840 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
dospívání
|
cs |
dc.subject |
dospívající generace
|
cs |
dc.subject |
percepce
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
adolescent generation
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
perception
|
en |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.title |
Percepce sociální reklamy u dospívající generace |
|
dc.title.alternative |
Perception of Social Advertising Among the Teenage Generation |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis examines the perception of social advertising in the current adolescent generation. The aim of the thesis is to find out whether the adolescent generation perceives and monitors social advertising, whether they understand its content and mission and whether this type of advertising is able to influence their behaviour and thinking. The theoretical part defines the basic terms social marketing and social advertising from the perspective of the present and history. Furthermore, part of the thesis is to approach the perception of social advertising by the adolescent generation. Constituent part of the practical part is the analysis of the conducted research and answering the set research questions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65760
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account