Percepce sociální reklamy u dospívající generace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Percepce sociální reklamy u dospívající generace |
Autor: |
Capková, Aneta
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce zkoumá percepci sociální reklamy u současné dospívající generace. Cílem práce je zjistit, zda dospívající generace vnímá a sleduje sociální reklamu, jestli chápe její obsah a poslání a zda je tento typ reklamy schopen ovlivnit její chování a myšlení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy sociální marketing a sociální reklama z pohledu současnosti i historie. Dále je součástí práce přiblížení percepce sociální reklamy dospívající generací. Součástí praktické části je analýza provedeného výzkumného šetření a zodpovězení stanovených výzkumných otázek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52821
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet