Percepce sociální reklamy u dospívající generace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Percepce sociální reklamy u dospívající generace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Percepce sociální reklamy u dospívající generace
Autor: Capková, Aneta
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Bakalářská práce zkoumá percepci sociální reklamy u současné dospívající generace. Cílem práce je zjistit, zda dospívající generace vnímá a sleduje sociální reklamu, jestli chápe její obsah a poslání a zda je tento typ reklamy schopen ovlivnit její chování a myšlení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy sociální marketing a sociální reklama z pohledu současnosti i historie. Dále je součástí práce přiblížení percepce sociální reklamy dospívající generací. Součástí praktické části je analýza provedeného výzkumného šetření a zodpovězení stanovených výzkumných otázek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52821
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
capková_2023_dp.pdf 1.696Mb PDF Zobrazit/otevřít None
capková_2023_op.doc 264.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
capková_2023_vp.doc 107.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet