Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Bílková, Gabriela
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:19Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:19Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52817
dc.description.abstract Předmětem této práce je event marketing, jako nástroj pro budování značky. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů v oblasti event marketingu, definování si výrazu brand a brandbuilding přes funkci neziskových organizací. Praktická část je zaměřena na představení spolku, o kterém tato práce pojednává, a to je Studentská unie UTB. Také uvádí informace o eventech, které spolek pořádá a jejich prezentaci na sociálních sítích. V neposlední řadě se zabývá marketingovým výzkum, který zjišťuje, jak studenti Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně vnímají Studentskou unii UTB.
dc.format 46 s. (74 750 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event marketing cs
dc.subject brand cs
dc.subject brandbuilding cs
dc.subject marketing cs
dc.subject Studentská unie UTB cs
dc.subject event marketing en
dc.subject brand en
dc.subject brandbuilding en
dc.subject marketing en
dc.subject Student Union of TBU en
dc.title Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
dc.title.alternative Event Marketing as a Brand-building Tool for Student Union TBU
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is event marketing as a tool for brand building. The theoretical part focuses on defining the basic concepts in the field of event marketing, defining the term brand and brand building through the function of non-profit organizations. The practical part is focused on introducing the organization that this thesis is about, which is the Student Union of Tomas Bata University in Zlín. It also provides information on the events organized by the organization and their presentation on social media. Last but not least, it deals with marketing research that investigates how students of Tomas Bata University in Zlín perceive the Student Union of TBU.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65754
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
bílková_2023_dp.pdf 1.018Mb PDF View/Open None
bílková_2023_op.doc 117.5Kb Unknown View/Open None
bílková_2023_vp.doc 159.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account