Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kazík, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Bílková, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:19Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:19Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52817
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této práce je event marketing, jako nástroj pro budování značky. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů v oblasti event marketingu, definování si výrazu brand a brandbuilding přes funkci neziskových organizací. Praktická část je zaměřena na představení spolku, o kterém tato práce pojednává, a to je Studentská unie UTB. Také uvádí informace o eventech, které spolek pořádá a jejich prezentaci na sociálních sítích. V neposlední řadě se zabývá marketingovým výzkum, který zjišťuje, jak studenti Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně vnímají Studentskou unii UTB. |
|
dc.format |
46 s. (74 750 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
brand
|
cs |
dc.subject |
brandbuilding
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
Studentská unie UTB
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brandbuilding
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
Student Union of TBU
|
en |
dc.title |
Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB |
|
dc.title.alternative |
Event Marketing as a Brand-building Tool for Student Union TBU |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this thesis is event marketing as a tool for brand building. The theoretical part focuses on defining the basic concepts in the field of event marketing, defining the term brand and brand building through the function of non-profit organizations. The practical part is focused on introducing the organization that this thesis is about, which is the Student Union of Tomas Bata University in Zlín. It also provides information on the events organized by the organization and their presentation on social media. Last but not least, it deals with marketing research that investigates how students of Tomas Bata University in Zlín perceive the Student Union of TBU. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65754
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account