Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB |
Autor: |
Bílková, Gabriela
|
Vedoucí: |
Kazík, Martin
|
Abstrakt:
|
Předmětem této práce je event marketing, jako nástroj pro budování značky. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů v oblasti event marketingu, definování si výrazu brand a brandbuilding přes funkci neziskových organizací. Praktická část je zaměřena na představení spolku, o kterém tato práce pojednává, a to je Studentská unie UTB. Také uvádí informace o eventech, které spolek pořádá a jejich prezentaci na sociálních sítích. V neposlední řadě se zabývá marketingovým výzkum, který zjišťuje, jak studenti Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně vnímají Studentskou unii UTB. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52817
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet