Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
Autor: Bílková, Gabriela
Vedoucí: Kazík, Martin
Abstrakt: Předmětem této práce je event marketing, jako nástroj pro budování značky. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů v oblasti event marketingu, definování si výrazu brand a brandbuilding přes funkci neziskových organizací. Praktická část je zaměřena na představení spolku, o kterém tato práce pojednává, a to je Studentská unie UTB. Také uvádí informace o eventech, které spolek pořádá a jejich prezentaci na sociálních sítích. V neposlední řadě se zabývá marketingovým výzkum, který zjišťuje, jak studenti Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně vnímají Studentskou unii UTB.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52817
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bílková_2023_dp.pdf 1.018Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bílková_2023_op.doc 117.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bílková_2023_vp.doc 159.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet