Využívání PR nástrojů ve firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využívání PR nástrojů ve firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Baroš, Michal
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:18Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:18Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52808
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá jednotlivými PR nástroji a jejich využitím v praxi v rámci firmy, kde autor působí v souvislosti s novými koncepty reklamních předmětů. V teoretické části jsou definovány hlavní pojmy, teoretická východiska a stanoveny výzkumné otázky. Praktická část obsahuje návrh a realizaci marketingového výzkumu, seznámení se s reáliemi a filozofií firmy, včetně skladby klientů. Zahrnuta je i analýza používaných PR nástrojů, desk-research konkurence a metodologie výzkumu samotného. V závěrečné fázi se autor věnuje vyhodnocení výzkumu a z toho vyplývajícími návrhy na postup, či vylepšení.
dc.format 44s. (75 971 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Public relations cs
dc.subject nástroje PR cs
dc.subject reklamní předměty cs
dc.subject udržitelnost cs
dc.subject ekologie cs
dc.subject Public relations en
dc.subject PR tools en
dc.subject advertising items en
dc.subject sustainability en
dc.subject ecology en
dc.title Využívání PR nástrojů ve firmě
dc.title.alternative Using of PR Tools in Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with individual PR tools and their practical use within the company, where the author works in connection with new concepts of advertising items. In the theoretical part, the main concepts, theoretical starting points and research questions are defined. The practical part includes the design and implementation of marketing research, familiarization with the realities and philosophy of the company, including the composition of clients. An analysis of the used PR tools, desk-research competition and the methodology of the research itself is also included. In the final phase, the author deals with the evaluation of the research and the resulting proposals for progress or improvement.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65693
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
baroš_2023_dp.pdf 1.424Mb PDF View/Open None
baroš_2023_op.doc 120.5Kb Unknown View/Open None
baroš_2023_vp.doc 116Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account