Využívání PR nástrojů ve firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Baroš, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:18Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:18Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52808
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá jednotlivými PR nástroji a jejich využitím v praxi v rámci firmy, kde autor působí v souvislosti s novými koncepty reklamních předmětů. V teoretické části jsou definovány hlavní pojmy, teoretická východiska a stanoveny výzkumné otázky. Praktická část obsahuje návrh a realizaci marketingového výzkumu, seznámení se s reáliemi a filozofií firmy, včetně skladby klientů. Zahrnuta je i analýza používaných PR nástrojů, desk-research konkurence a metodologie výzkumu samotného. V závěrečné fázi se autor věnuje vyhodnocení výzkumu a z toho vyplývajícími návrhy na postup, či vylepšení. |
|
dc.format |
44s. (75 971 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
nástroje PR
|
cs |
dc.subject |
reklamní předměty
|
cs |
dc.subject |
udržitelnost
|
cs |
dc.subject |
ekologie
|
cs |
dc.subject |
Public relations
|
en |
dc.subject |
PR tools
|
en |
dc.subject |
advertising items
|
en |
dc.subject |
sustainability
|
en |
dc.subject |
ecology
|
en |
dc.title |
Využívání PR nástrojů ve firmě |
|
dc.title.alternative |
Using of PR Tools in Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemeškalová, Markéta |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with individual PR tools and their practical use within the company, where the author works in connection with new concepts of advertising items. In the theoretical part, the main concepts, theoretical starting points and research questions are defined. The practical part includes the design and implementation of marketing research, familiarization with the realities and philosophy of the company, including the composition of clients. An analysis of the used PR tools, desk-research competition and the methodology of the research itself is also included. In the final phase, the author deals with the evaluation of the research and the resulting proposals for progress or improvement. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65693
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account