Využívání PR nástrojů ve firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využívání PR nástrojů ve firmě |
Autor: |
Baroš, Michal
|
Vedoucí: |
Dolínková, Olga
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá jednotlivými PR nástroji a jejich využitím v praxi v rámci firmy, kde autor působí v souvislosti s novými koncepty reklamních předmětů. V teoretické části jsou definovány hlavní pojmy, teoretická východiska a stanoveny výzkumné otázky. Praktická část obsahuje návrh a realizaci marketingového výzkumu, seznámení se s reáliemi a filozofií firmy, včetně skladby klientů. Zahrnuta je i analýza používaných PR nástrojů, desk-research konkurence a metodologie výzkumu samotného. V závěrečné fázi se autor věnuje vyhodnocení výzkumu a z toho vyplývajícími návrhy na postup, či vylepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52808
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet