Využívání PR nástrojů ve firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využívání PR nástrojů ve firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využívání PR nástrojů ve firmě
Autor: Baroš, Michal
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá jednotlivými PR nástroji a jejich využitím v praxi v rámci firmy, kde autor působí v souvislosti s novými koncepty reklamních předmětů. V teoretické části jsou definovány hlavní pojmy, teoretická východiska a stanoveny výzkumné otázky. Praktická část obsahuje návrh a realizaci marketingového výzkumu, seznámení se s reáliemi a filozofií firmy, včetně skladby klientů. Zahrnuta je i analýza používaných PR nástrojů, desk-research konkurence a metodologie výzkumu samotného. V závěrečné fázi se autor věnuje vyhodnocení výzkumu a z toho vyplývajícími návrhy na postup, či vylepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52808
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
baroš_2023_dp.pdf 1.424Mb PDF Zobrazit/otevřít None
baroš_2023_op.doc 120.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
baroš_2023_vp.doc 116Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet