Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Obonya, Juraj
dc.contributor.author Hofírková, Veronika
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:14Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:14Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52713
dc.description.abstract Diplomová práce, která nese název Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání, si dává za hlavní cíl přiblížit problematiku digitální gramotnosti a využívání digitálních technologií ve výuce na 1. stupni základní školy. Teoretická část diplomové práce se věnuje digitální gramotnosti a digitálním technologiím obecně a také jejich zařazením do vyučování na základní škole. Práce dále popisuje využívání digitálních technologií a digitálních kompetencí učiteli a žáky, formy vyučování a učební metody. V neposlední řadě práce zahrnuje postavení digitální gramotnosti v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání. Praktická část se věnuje dotazníkovému šetření, které bylo určeno pro učitele 1. stupně základních škol, a jehož cílem bylo určit zastoupení digitální gramotnosti a míru využívání digitálních technologií na prvním stupni základních škol.
dc.format 83
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální gramotnost cs
dc.subject digitální kompetence cs
dc.subject digitální technologie cs
dc.subject elektronické učební materiály cs
dc.subject digital literacy en
dc.subject digital competence en
dc.subject digital technology en
dc.subject electronic learning materials en
dc.title Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání
dc.title.alternative Digital Literacy as a part of Primary Education
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Božik, Roman
dc.date.accepted 2023-05-17
dc.description.abstract-translated ABSTRACT The diploma thesis is titled Digital literacy as a part of primary education has as main goal to approach problems of digital literacy and in use of digital technologies in teaching at the primary school. Teoretical part of thesis has its focus on digital literacy and digital technology generally and its part in education on elementary school. Thesis also describes exploitation of digital technology and digital competence by teachers and students, types of education and teaching methods. Last but not least thesis includes position of digital literacy in general education program for basic education. Practical part of thesis devotes questionnaire inquiries which was intendet for teachers in the first stage of elementary school and its goal was to appoint on digital literacy and ration of exploitation of digital technology on the first stage of elementary school.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 63226
dc.date.submitted 2023-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
hofírková_2023_dp.pdf 3.133Mb PDF View/Open None
hofírková_2023_op.docx 25.24Kb Unknown View/Open None
hofírková_2023_vp.docx 70.60Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account