Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Obonya, Juraj
|
|
dc.contributor.author |
Hofírková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:14Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:14Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52713
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce, která nese název Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání, si dává za hlavní cíl přiblížit problematiku digitální gramotnosti a využívání digitálních technologií ve výuce na 1. stupni základní školy. Teoretická část diplomové práce se věnuje digitální gramotnosti a digitálním technologiím obecně a také jejich zařazením do vyučování na základní škole. Práce dále popisuje využívání digitálních technologií a digitálních kompetencí učiteli a žáky, formy vyučování a učební metody. V neposlední řadě práce zahrnuje postavení digitální gramotnosti v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání. Praktická část se věnuje dotazníkovému šetření, které bylo určeno pro učitele 1. stupně základních škol, a jehož cílem bylo určit zastoupení digitální gramotnosti a míru využívání digitálních technologií na prvním stupni základních škol. |
|
dc.format |
83 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
digitální kompetence
|
cs |
dc.subject |
digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
elektronické učební materiály
|
cs |
dc.subject |
digital literacy
|
en |
dc.subject |
digital competence
|
en |
dc.subject |
digital technology
|
en |
dc.subject |
electronic learning materials
|
en |
dc.title |
Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
Digital Literacy as a part of Primary Education |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Božik, Roman |
|
dc.date.accepted |
2023-05-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
ABSTRACT The diploma thesis is titled Digital literacy as a part of primary education has as main goal to approach problems of digital literacy and in use of digital technologies in teaching at the primary school. Teoretical part of thesis has its focus on digital literacy and digital technology generally and its part in education on elementary school. Thesis also describes exploitation of digital technology and digital competence by teachers and students, types of education and teaching methods. Last but not least thesis includes position of digital literacy in general education program for basic education. Practical part of thesis devotes questionnaire inquiries which was intendet for teachers in the first stage of elementary school and its goal was to appoint on digital literacy and ration of exploitation of digital technology on the first stage of elementary school. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
63226
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account