Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání |
Autor: |
Hofírková, Veronika
|
Vedoucí: |
Obonya, Juraj
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce, která nese název Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání, si dává za hlavní cíl přiblížit problematiku digitální gramotnosti a využívání digitálních technologií ve výuce na 1. stupni základní školy. Teoretická část diplomové práce se věnuje digitální gramotnosti a digitálním technologiím obecně a také jejich zařazením do vyučování na základní škole. Práce dále popisuje využívání digitálních technologií a digitálních kompetencí učiteli a žáky, formy vyučování a učební metody. V neposlední řadě práce zahrnuje postavení digitální gramotnosti v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání. Praktická část se věnuje dotazníkovému šetření, které bylo určeno pro učitele 1. stupně základních škol, a jehož cílem bylo určit zastoupení digitální gramotnosti a míru využívání digitálních technologií na prvním stupni základních škol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52713
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet