Role asistenta pedagoga v procesu edukace žáka s ADHD

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role asistenta pedagoga v procesu edukace žáka s ADHD

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Machová, Kateřina
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:10Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:10Z
dc.date.issued 2023-01-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52647
dc.description.abstract Zvoleným tématem diplomové práce je role asistenta pedagoga v procesu edukace žáka s ADHD. Práce je stylizovaná do oblasti teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje problematice ADHD, edukaci a reedukaci žáka s ADHD, metodám používané při reedukaci a nakonec, se tato pasáž bude věnovat samotné roli asistenta pedagoga. Praktická část je zaměřena na kvalitativní výzkum, jehož podstatným prvkem je design výzkumného šetření IPA neboli interpretativní fenomenologická analýza. Ve finální části práce jsou shrnuty získané výsledky, v rámci hlavního a dílčího výzkumného zaměření
dc.format 85
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject ADHD cs
dc.subject edukace žáků s ADHD cs
dc.subject teaching assistant en
dc.subject ADHD en
dc.subject education of students with ADHD en
dc.title Role asistenta pedagoga v procesu edukace žáka s ADHD
dc.title.alternative The Role of a Teaching Assistant in the Process of Educating Pupils with ADHD
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Denglerová, Denisa
dc.date.accepted 2023-05-15
dc.description.abstract-translated The chosen topic of the diploma thesis is the role of the teaching assistent in the proces of educating a pupil with ADHD. The work is stylized into theoretical and practical areas. The theoretical part is devoted to the issue of ADHD, education and reeducation of a pupil with ADHD, methods used in reeducation and finally this passage will be devoted to the role of teaching assistant itself. The practical part is focused on qualitative research, the essential element of which is the IPA research survey design or interpretive phenomenological analysis. The final part of the work summarizes the results obtained within the main and partial research focus.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 64411
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
machová_2023_dp.pdf 3.577Mb PDF View/Open None
machová_2023_op.docx 16.20Kb Unknown View/Open None
machová_2023_vp.docx 27.59Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account