Role asistenta pedagoga v procesu edukace žáka s ADHD
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Role asistenta pedagoga v procesu edukace žáka s ADHD |
Autor: |
Machová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Staňková, Iva
|
Abstrakt:
|
Zvoleným tématem diplomové práce je role asistenta pedagoga v procesu edukace žáka s ADHD. Práce je stylizovaná do oblasti teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje problematice ADHD, edukaci a reedukaci žáka s ADHD, metodám používané při reedukaci a nakonec, se tato pasáž bude věnovat samotné roli asistenta pedagoga. Praktická část je zaměřena na kvalitativní výzkum, jehož podstatným prvkem je design výzkumného šetření IPA neboli interpretativní fenomenologická analýza. Ve finální části práce jsou shrnuty získané výsledky, v rámci hlavního a dílčího výzkumného zaměření |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52647
|
Datum:
|
2023-01-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet