Marketingový přístup ke studentským účtům v Raiffeisenbank

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový přístup ke studentským účtům v Raiffeisenbank

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Macek, Ivo
dc.date.accessioned 2010-07-16T10:39:57Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:21Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5247
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se snaží poukázat na nedostatečnou nabídku studentského účtu, který je poskytován společností Raiffeisenbank v České republice. Hlavní část této práce je dotazníkového šetření, které provedu mezi studenty. Z jeho výsledků chci zjistit, co studenti od svého účtu požadují a navrhnout zlepšení, které doufám povede k lepšímu postavení studentských účtů společnosti Raiffeisenbank na trhu. cs
dc.format 66 s., 10 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 8519599 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2010
dc.subject dotazník cs
dc.subject studentský bankovní účet cs
dc.subject klient cs
dc.subject poplatky cs
dc.subject produkt cs
dc.subject questionnaire en
dc.subject student bank account en
dc.subject client en
dc.subject fees en
dc.subject product en
dc.title Marketingový přístup ke studentským účtům v Raiffeisenbank cs
dc.title.alternative Marketing access to student accounts in Raiffeisenbank en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mrňová, Simona
dc.date.accepted 2008-06-10
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is aimed on pointing out insufficient offer of the students bank account, which is provided by Raiffeisenbank in the Czech Republic. The main part of the work involves a questionnaire survey with the students as a target of questioning. I want to detect their wishes and demands related to the account from the result of the survey and to suggest the improvement, which I hope will enhance the market status of student accounts of Raiffeisenbank. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9733
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
macek_2008_bp.pdfBlocked 8.124Mb PDF View/Open
macek_2008_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
macek_2008_op.doc 43Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account