Marketingový přístup ke studentským účtům v Raiffeisenbank
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový přístup ke studentským účtům v Raiffeisenbank |
Autor: |
Macek, Ivo
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se snaží poukázat na nedostatečnou nabídku studentského účtu, který je poskytován společností Raiffeisenbank v České republice. Hlavní část této práce je dotazníkového šetření, které provedu mezi studenty. Z jeho výsledků chci zjistit, co studenti od svého účtu požadují a navrhnout zlepšení, které doufám povede k lepšímu postavení studentských účtů společnosti Raiffeisenbank na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5247
|
Datum:
|
2008-05-23 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2010
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
9733
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet