dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Vedral, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T10:31:47Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T10:31:47Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5233
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace regionu Zlínský kraj a tvorby značky regionu. Teoretická část zpracovává dostupné zdroje z oblasti marketingu služeb, popisuje výzkumné a analytické nástroje, které je možné při tvorbě koncepce marketingové komunikace regionu použít, a zabývá se problematikou strategického budování značky a osobností značky. V praktické části je popsán současný stav propagace cestovního ruchu ve Zlínském kraji. Rovněž jsou analyzována dostupná sekundární data z oblasti regionálního cestovního ruchu. Praktická část dále vyhodnocuje provedený kvalitativní výzkum týkající se vnímání propagačních prostředků a značky Zlínského regionu a aplikuje vybrané analytické nástroje. Projektová část nastiňuje hlavní zásady řešení koncepce propagace cestovního ruchu Zlínského kraje, doplňuje a rozšiřuje její nástroje. |
cs |
dc.format |
83 |
cs |
dc.format.extent |
961139 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový a komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
osobnost značky
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
focus group
|
cs |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
marketing and communication mix
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
travel movement
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
personality of a brand
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
qualitative marketing research
|
en |
dc.subject |
focus group
|
en |
dc.title |
Koncepce propagace cestovního ruchu Zlínského kraje, tvorba značky regionu. |
cs |
dc.title.alternative |
Concept of the Promotion of the Travel Movement in the Region Zlin. Building of the Brand of the Region. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2008-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is about problems of marketing communication and the brand building of the region Zlín. The theoretical part treats available resources concerning the marketing of services, describes research and analytic tools which can be useful to the formulation of the marketing communication concept of the region and talks also about problems of the strategic brand building and the personality of a brand. The practical part describes actual situation of the marketing activities of the region. It also analyses available secondary research data from the domain of the regional travel movement and applies selected analytic tools. Then the practical part evaluates the results of the qualitative marketing research concerning the perception of actual promotion materials and the brand itself. The Project part suggests the main principles of the solution of the marketing communication concept of the region Zlín, extends the actual concept and implements some new features. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7567
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|