Koncepce propagace cestovního ruchu Zlínského kraje, tvorba značky regionu.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Koncepce propagace cestovního ruchu Zlínského kraje, tvorba značky regionu. |
Autor: |
Vedral, Jiří
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace regionu Zlínský kraj a tvorby značky regionu. Teoretická část zpracovává dostupné zdroje z oblasti marketingu služeb, popisuje výzkumné a analytické nástroje, které je možné při tvorbě koncepce marketingové komunikace regionu použít, a zabývá se problematikou strategického budování značky a osobností značky. V praktické části je popsán současný stav propagace cestovního ruchu ve Zlínském kraji. Rovněž jsou analyzována dostupná sekundární data z oblasti regionálního cestovního ruchu. Praktická část dále vyhodnocuje provedený kvalitativní výzkum týkající se vnímání propagačních prostředků a značky Zlínského regionu a aplikuje vybrané analytické nástroje. Projektová část nastiňuje hlavní zásady řešení koncepce propagace cestovního ruchu Zlínského kraje, doplňuje a rozšiřuje její nástroje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5233
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7567
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet