Koncepce propagace cestovního ruchu Zlínského kraje, tvorba značky regionu.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Koncepce propagace cestovního ruchu Zlínského kraje, tvorba značky regionu.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Koncepce propagace cestovního ruchu Zlínského kraje, tvorba značky regionu.
Autor: Vedral, Jiří
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace regionu Zlínský kraj a tvorby značky regionu. Teoretická část zpracovává dostupné zdroje z oblasti marketingu služeb, popisuje výzkumné a analytické nástroje, které je možné při tvorbě koncepce marketingové komunikace regionu použít, a zabývá se problematikou strategického budování značky a osobností značky. V praktické části je popsán současný stav propagace cestovního ruchu ve Zlínském kraji. Rovněž jsou analyzována dostupná sekundární data z oblasti regionálního cestovního ruchu. Praktická část dále vyhodnocuje provedený kvalitativní výzkum týkající se vnímání propagačních prostředků a značky Zlínského regionu a aplikuje vybrané analytické nástroje. Projektová část nastiňuje hlavní zásady řešení koncepce propagace cestovního ruchu Zlínského kraje, doplňuje a rozšiřuje její nástroje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5233
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7567


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vedral_2008_dp.pdfZablokované 938.6Kb PDF
vedral_2008_vp.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vedral_2008_op.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet