Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Jurasová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:24:07Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:24:07Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52060
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvoření strategie marketingové komunikace s důrazem na sociální sítě společnosti BIDLI reality. Teoretická část je zaměřena na specifika realitního trhu a oblast sociálních sítí. V praktické části je zpracována Porterova analyza konkurenčních sil, taktéž je provedena situační analýza (SWOT, PEST). Následně jsou analyticky zhodnoceny aktivity na sociálních sítích vybraných realitních kanceláří. Na základě těchto vstupních dat, společně s kvantitativním výzkumem zkoumajícím vnímání a postoje cílové skupiny směrem ke komunikaci realitních kanceláří, je vypracován projekt strategické marketingové komunikace na sociálních sítích pro značku BIDLI reality. Projekt je podroben ekonomické a personální náročnosti. |
|
dc.format |
128 s. (204 287 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
realitní marketing
|
cs |
dc.subject |
realitní kancelář
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
TikTok
|
cs |
dc.subject |
YouTube
|
cs |
dc.subject |
Twitter
|
cs |
dc.subject |
LinkedIn
|
cs |
dc.subject |
Pinterest
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
real estate marketing
|
en |
dc.subject |
real estate agency
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
TikTok
|
en |
dc.subject |
YouTube
|
en |
dc.subject |
Twitter
|
en |
dc.subject |
LinkedIn
|
en |
dc.subject |
Pinterest
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře |
|
dc.title.alternative |
Online Communication Strategy with Focus on Social Media of Real Estate Agency |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zábojová, Romana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the diploma thesis is to create a marketing communication strategy with emphasis on the social networks of the company BIDLI reality. The theoretical part is focused on the specifics of the real estate market and social networks. In the practical part, Porter's analysis of competitive forces is processed, as well as situational analysis (SWOT, PEST). Subsequently, the activities on the social networks of selected real estate agencies are analytically evaluated. Based on these input data, together with quantitative research examining the perception and attitudes of the target group towards the communication of real estate agencies, a project of strategic marketing communication on social networks for the BIDLI reality brand is developed. The project is subjected to economic and personnel requirements. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62778
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account