Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Jurasová, Nikola
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:24:07Z
dc.date.available 2022-07-15T09:24:07Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52060
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvoření strategie marketingové komunikace s důrazem na sociální sítě společnosti BIDLI reality. Teoretická část je zaměřena na specifika realitního trhu a oblast sociálních sítí. V praktické části je zpracována Porterova analyza konkurenčních sil, taktéž je provedena situační analýza (SWOT, PEST). Následně jsou analyticky zhodnoceny aktivity na sociálních sítích vybraných realitních kanceláří. Na základě těchto vstupních dat, společně s kvantitativním výzkumem zkoumajícím vnímání a postoje cílové skupiny směrem ke komunikaci realitních kanceláří, je vypracován projekt strategické marketingové komunikace na sociálních sítích pro značku BIDLI reality. Projekt je podroben ekonomické a personální náročnosti.
dc.format 128 s. (204 287 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject realitní marketing cs
dc.subject realitní kancelář cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject TikTok cs
dc.subject YouTube cs
dc.subject Twitter cs
dc.subject LinkedIn cs
dc.subject Pinterest cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject social networks en
dc.subject real estate marketing en
dc.subject real estate agency en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject TikTok en
dc.subject YouTube en
dc.subject Twitter en
dc.subject LinkedIn en
dc.subject Pinterest en
dc.subject marketing communication en
dc.title Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře
dc.title.alternative Online Communication Strategy with Focus on Social Media of Real Estate Agency
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zábojová, Romana
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated The aim of the diploma thesis is to create a marketing communication strategy with emphasis on the social networks of the company BIDLI reality. The theoretical part is focused on the specifics of the real estate market and social networks. In the practical part, Porter's analysis of competitive forces is processed, as well as situational analysis (SWOT, PEST). Subsequently, the activities on the social networks of selected real estate agencies are analytically evaluated. Based on these input data, together with quantitative research examining the perception and attitudes of the target group towards the communication of real estate agencies, a project of strategic marketing communication on social networks for the BIDLI reality brand is developed. The project is subjected to economic and personnel requirements.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62778
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
jurasová_2022_dp.pdf 4.612Mb PDF View/Open None
jurasová_2022_op.doc 143Kb Unknown View/Open None
jurasová_2022_vp.doc 125.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account