Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře |
Autor: |
Jurasová, Nikola
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvoření strategie marketingové komunikace s důrazem na sociální sítě společnosti BIDLI reality. Teoretická část je zaměřena na specifika realitního trhu a oblast sociálních sítí. V praktické části je zpracována Porterova analyza konkurenčních sil, taktéž je provedena situační analýza (SWOT, PEST). Následně jsou analyticky zhodnoceny aktivity na sociálních sítích vybraných realitních kanceláří. Na základě těchto vstupních dat, společně s kvantitativním výzkumem zkoumajícím vnímání a postoje cílové skupiny směrem ke komunikaci realitních kanceláří, je vypracován projekt strategické marketingové komunikace na sociálních sítích pro značku BIDLI reality. Projekt je podroben ekonomické a personální náročnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52060
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
62778
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet