Marketingová komunikace vybraných kendama e-shopů na sociálních sítích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Šiřinová, Lucia
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:24:07Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:24:07Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52049
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce seznamuje s marketingovou komunikaci na sociálních sítích vybraných e-shopů věnujících se prodeji dovednostní hračky s názvem kendama. Teoretická část práce uvádí do problematiky marketingu a trendů v marketingu, přibližuje téma sociálních sítí a představuje kendamu v kontextu marketingu. Součást teoretické části je také metodika, kde jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. V praktické části jsou popsány kroky výzkumu, provedeno vyhodnocení a zodpovězeny výzkumné otázky. Jsou dána doporučení. |
|
dc.format |
63 s. (132396 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace na sociálních sítích
|
cs |
dc.subject |
ambasador marketing
|
cs |
dc.subject |
mystery shopping
|
cs |
dc.subject |
mystery clicks
|
cs |
dc.subject |
Social media marketing
|
en |
dc.subject |
ambassador marketing
|
en |
dc.subject |
mystery shopping
|
en |
dc.subject |
mystery clicks
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace vybraných kendama e-shopů na sociálních sítích |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of Selected Kendama E-shops on Social Sites |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gartnerová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis introduces to the marketing communication on social media of selected e-shops dedicated to the sale of a skill toy called kendama. The theoretical part of the thesis introduces the issue of marketing and trends in marketing, approaches the topic of social networks and introduces kendama in the context of marketing. This part also includes a methodology, sets goals and the research question. The practical part describes the research steps, evaluates and answers a research questions. The suggenstion are proposed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62614
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account