Marketingová komunikace vybraných kendama e-shopů na sociálních sítích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace vybraných kendama e-shopů na sociálních sítích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace vybraných kendama e-shopů na sociálních sítích
Autor: Šiřinová, Lucia
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Tato bakalářská práce seznamuje s marketingovou komunikaci na sociálních sítích vybraných e-shopů věnujících se prodeji dovednostní hračky s názvem kendama. Teoretická část práce uvádí do problematiky marketingu a trendů v marketingu, přibližuje téma sociálních sítí a představuje kendamu v kontextu marketingu. Součást teoretické části je také metodika, kde jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. V praktické části jsou popsány kroky výzkumu, provedeno vyhodnocení a zodpovězeny výzkumné otázky. Jsou dána doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52049
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62614


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šiřinová_2022_dp.pdf 1.969Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šiřinová_2022_op.pdf 51.62Kb PDF Zobrazit/otevřít None
šiřinová_2022_vp.pdf 164.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet