dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Březíková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:24:07Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:24:07Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52048
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá zákaznickou zpětnou vazbou a jejím měřením ve vybrané digitální agentuře. V teoretické části se definují základní pojmy, které se týkají zpětné vazby, klientské spokojenosti a dalších částí zvoleného tématu. Pojmy lze nalézt i v dotazníkovém šetření a v navazující praktické části. Ta řeší zpětnou vazbu od respondentů, určuje míru spokojenosti klientů agentury a konkrétněji zkoumá jejich názory, spokojenost s výstupy i službami, přání a potřeby. Výsledkem jsou postoje jednotlivých partnerských společností, které mohou vést k novému obchodu, zakázce nebo vylepšení agenturních služeb a vyřešení nedostatků. Lze tak přispět ke spokojenosti klientů. |
|
dc.format |
68 s. (93 558 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákaznická zpětná vazba
|
cs |
dc.subject |
zpětná vazba
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
spokojenost klientů
|
cs |
dc.subject |
měření spokojenosti
|
cs |
dc.subject |
výzkum potřeb
|
cs |
dc.subject |
výzkum spokojenosti
|
cs |
dc.subject |
výzkum spokojeností klientů
|
cs |
dc.subject |
client feedback
|
en |
dc.subject |
feedback
|
en |
dc.subject |
client satisfaction
|
en |
dc.subject |
measuring satisfaction
|
en |
dc.subject |
needs research
|
en |
dc.subject |
satisfaction research
|
en |
dc.subject |
client satisfaction research
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti klientů ve vybrané digitální agentuře |
|
dc.title.alternative |
Measuring Client Satisfaction in a Selected Digital Agency |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rygl, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with customer feedback and with how it's measured in a chosen digital agency. Thesis defines basic terms which are related to feedback, client satisfaction and more in the theoretical part of this work. The terms can also be found in the questionnaire survey and follow-up practical part. The practical part deals with quantitative feedback from respondents. It also determines the rate of client satisfaction, examines their views, satisfaction with outcomes, the service, their wishes and needs in more depth. The result is a stance of each partner company which may lead to new business oportunity, contract, the improvement of agency's service or can solve any lack of certain qualities. This can contribute to client satisfaction. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62625
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|