Měření spokojenosti klientů ve vybrané digitální agentuře

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti klientů ve vybrané digitální agentuře

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Březíková, Barbora
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:24:07Z
dc.date.available 2022-07-15T09:24:07Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52048
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá zákaznickou zpětnou vazbou a jejím měřením ve vybrané digitální agentuře. V teoretické části se definují základní pojmy, které se týkají zpětné vazby, klientské spokojenosti a dalších částí zvoleného tématu. Pojmy lze nalézt i v dotazníkovém šetření a v navazující praktické části. Ta řeší zpětnou vazbu od respondentů, určuje míru spokojenosti klientů agentury a konkrétněji zkoumá jejich názory, spokojenost s výstupy i službami, přání a potřeby. Výsledkem jsou postoje jednotlivých partnerských společností, které mohou vést k novému obchodu, zakázce nebo vylepšení agenturních služeb a vyřešení nedostatků. Lze tak přispět ke spokojenosti klientů.
dc.format 68 s. (93 558 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákaznická zpětná vazba cs
dc.subject zpětná vazba cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject spokojenost klientů cs
dc.subject měření spokojenosti cs
dc.subject výzkum potřeb cs
dc.subject výzkum spokojenosti cs
dc.subject výzkum spokojeností klientů cs
dc.subject client feedback en
dc.subject feedback en
dc.subject client satisfaction en
dc.subject measuring satisfaction en
dc.subject needs research en
dc.subject satisfaction research en
dc.subject client satisfaction research en
dc.title Měření spokojenosti klientů ve vybrané digitální agentuře
dc.title.alternative Measuring Client Satisfaction in a Selected Digital Agency
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with customer feedback and with how it's measured in a chosen digital agency. Thesis defines basic terms which are related to feedback, client satisfaction and more in the theoretical part of this work. The terms can also be found in the questionnaire survey and follow-up practical part. The practical part deals with quantitative feedback from respondents. It also determines the rate of client satisfaction, examines their views, satisfaction with outcomes, the service, their wishes and needs in more depth. The result is a stance of each partner company which may lead to new business oportunity, contract, the improvement of agency's service or can solve any lack of certain qualities. This can contribute to client satisfaction.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62625
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
březíková_2022_dp.pdf 2.693Mb PDF View/Open None
březíková_2022_op.pdf 156.4Kb PDF View/Open None
březíková_2022_vp.doc 128Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account