Měření spokojenosti klientů ve vybrané digitální agentuře
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Měření spokojenosti klientů ve vybrané digitální agentuře |
Autor: |
Březíková, Barbora
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá zákaznickou zpětnou vazbou a jejím měřením ve vybrané digitální agentuře. V teoretické části se definují základní pojmy, které se týkají zpětné vazby, klientské spokojenosti a dalších částí zvoleného tématu. Pojmy lze nalézt i v dotazníkovém šetření a v navazující praktické části. Ta řeší zpětnou vazbu od respondentů, určuje míru spokojenosti klientů agentury a konkrétněji zkoumá jejich názory, spokojenost s výstupy i službami, přání a potřeby. Výsledkem jsou postoje jednotlivých partnerských společností, které mohou vést k novému obchodu, zakázce nebo vylepšení agenturních služeb a vyřešení nedostatků. Lze tak přispět ke spokojenosti klientů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52048
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
62625
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet