Analýza klimatu třídy v souvislosti s mírou sebehodnocení žáků základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza klimatu třídy v souvislosti s mírou sebehodnocení žáků základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Fiurášková, Tereza
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:24:03Z
dc.date.available 2022-07-15T09:24:03Z
dc.date.issued 2022-01-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51951
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá analýzou klimatu třídy v souvislosti s mírou sebehodnocení žáků základní školy. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů souvisejících s třídním klimatem, sebehodnocením žáků, alternativní a tradiční formou vzdělávání žáků na základní škole. Praktická část se zaměřuje na kvantitativní výzkum, který je realizován pomocí dotazníkového šetření, jenž se zaměřuje na hodnocení klimatu třídy v souvislosti se sebehodnocením dítěte z pohledu žáků tradičních a Montessori tříd.
dc.format 113 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject třídní klima cs
dc.subject sebehodnocení žáků cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject alternativní forma vzdělávání cs
dc.subject tradiční forma vzdělávání cs
dc.subject Montessori pedagogika cs
dc.subject classroom climate en
dc.subject self-evaluation of pupils en
dc.subject elementary school en
dc.subject alternative form of education en
dc.subject traditional form of education en
dc.subject Montessori method of education en
dc.title Analýza klimatu třídy v souvislosti s mírou sebehodnocení žáků základní školy
dc.title.alternative Class Climate Analysis in Relation to the Level of Self-Assessment of Primary School Pupils
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Blaštíková, Lucie
dc.date.accepted 2022-05-17
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the analysis of the classroom climate in connection to the rate self-assessment of primary school pupils. The theoretical part deals with the definition of concepts related to the class climate, self-assessment of pupils, alternative and traditional form of education of pupils at primary school. The practical part focuses on quantitative research, which is carried out using a questionnaire survey, which focuses on the evaluation of classroom climate in connection with self-assessment of the child from the perspective of pupils of traditional and Montessori classes.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 60519
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
fiurášková_2022_dp.pdf 2.677Mb PDF View/Open None
fiurášková_2022_op.docx 17.28Kb Unknown View/Open None
fiurášková_2022_vp.docx 17.43Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account