Analýza klimatu třídy v souvislosti s mírou sebehodnocení žáků základní školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza klimatu třídy v souvislosti s mírou sebehodnocení žáků základní školy |
Autor: |
Fiurášková, Tereza
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá analýzou klimatu třídy v souvislosti s mírou sebehodnocení žáků základní školy. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů souvisejících s třídním klimatem, sebehodnocením žáků, alternativní a tradiční formou vzdělávání žáků na základní škole. Praktická část se zaměřuje na kvantitativní výzkum, který je realizován pomocí dotazníkového šetření, jenž se zaměřuje na hodnocení klimatu třídy v souvislosti se sebehodnocením dítěte z pohledu žáků tradičních a Montessori tříd. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51951
|
Datum:
|
2022-01-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
60519
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet