Antikonsumerismus v sociální reklamě na příkladu Banksyho díla Jesus Christ with Shopping Bags
Show full item record
No preview available
Title:
|
Antikonsumerismus v sociální reklamě na příkladu Banksyho díla Jesus Christ with Shopping Bags |
Author: |
Daněk, Vít
|
Advisor: |
Pavelka, Jiří
|
Abstract:
|
Diplomová práce pojednává o antikonzumerismu v sociální reklamě na příkladu interpretace Banksyho street artového díla s názvem Jesus Christ with shopping bags. Práce analyzuje a vyhodnocuje fenomén konzumní společnosti a antikonzumerismu. Pomocí sémiotických a naratologických struktur odhaluje postoje zaujímané autorem. Cílem práce je popsat Banksyho antikonzumní sociální reklamu a odhalit a reflektovat její sociálně komunikační a současně marketingový potenciál. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51941
|
Date:
|
2022-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
62795
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account