Antikonsumerismus v sociální reklamě na příkladu Banksyho díla Jesus Christ with Shopping Bags

DSpace Repository

Language: English čeština 

Antikonsumerismus v sociální reklamě na příkladu Banksyho díla Jesus Christ with Shopping Bags

Show full item record

No preview available
Title: Antikonsumerismus v sociální reklamě na příkladu Banksyho díla Jesus Christ with Shopping Bags
Author: Daněk, Vít
Advisor: Pavelka, Jiří
Abstract: Diplomová práce pojednává o antikonzumerismu v sociální reklamě na příkladu interpretace Banksyho street artového díla s názvem Jesus Christ with shopping bags. Práce analyzuje a vyhodnocuje fenomén konzumní společnosti a antikonzumerismu. Pomocí sémiotických a naratologických struktur odhaluje postoje zaujímané autorem. Cílem práce je popsat Banksyho antikonzumní sociální reklamu a odhalit a reflektovat její sociálně komunikační a současně marketingový potenciál.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51941
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 62795


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
daněk_2022_dp.pdf 5.957Mb PDF View/Open None
daněk_2022_op.doc 117Kb Unknown View/Open None
daněk_2022_vp.doc 121.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account