Vizualizace Zlína z konce 19. století ve virtuální realitě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Šilhavíková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:59Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:59Z |
|
dc.date.issued |
2021-12-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51856
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je převést existující počítačovou aplikaci s prohlídkou Zlína z konce 19. století z pohledu první či třetí osoby, která byla vytvořena v rámci předcházející práce, na program funkční ve virtuální realitě. Pro tyto účely je využito programu Unreal Engine, v němž vzniká samotná aplikace, a také programu Blender pro doplnění stávajícího 3D modelu o detaily navyšující realističnost celé scény. Z Fakulty aplikované informatiky byl pro testování aplikace zapůjčen headset pro virtuální realitu Oculus Quest. |
|
dc.format |
86 s |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vizualizace
|
cs |
dc.subject |
Architektura
|
cs |
dc.subject |
Zlín
|
cs |
dc.subject |
19. století
|
cs |
dc.subject |
Historie
|
cs |
dc.subject |
Blender
|
cs |
dc.subject |
Unreal Engine
|
cs |
dc.subject |
3D grafika
|
cs |
dc.subject |
3D modelování
|
cs |
dc.subject |
Virtuální realita
|
cs |
dc.subject |
HMD
|
cs |
dc.subject |
Oculus Quest
|
cs |
dc.subject |
Visualization
|
en |
dc.subject |
Architecture
|
en |
dc.subject |
Zlin
|
en |
dc.subject |
19th century
|
en |
dc.subject |
History
|
en |
dc.subject |
Blender
|
en |
dc.subject |
Unreal Engine
|
en |
dc.subject |
3D graphics
|
en |
dc.subject |
3D modeling
|
en |
dc.subject |
Virtual reality
|
en |
dc.subject |
HMD
|
en |
dc.subject |
Oculus Quest
|
en |
dc.title |
Vizualizace Zlína z konce 19. století ve virtuální realitě |
|
dc.title.alternative |
Visualisation of Zlin From the Late 19th Century Using Virtual Reality |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Drofová, Irena |
|
dc.date.accepted |
2022-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to convert computer application of sightseeing tour through Zlin in the end of 19th century, that already exist, from previous thesis to a new functional program for virtual reality. For this thesis is used program Unreal Engine for application creation and program Blender to complete details in 3D model. This program is used for getting more realistic outcome. Virtual reality headset Oculus Quest were borrowed from Faculty of Applied Informatics and are used for application testing. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
61207
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account