Analýza změn nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza změn nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Hrbáčková, Denisa
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:58Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:58Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51830
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je za pomocí kvantitativního výzkumu analyzovat změny nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v České republice a na základě výsledků vypracovat obecné návrhy a doporučení pro e-shopy prodávající potraviny. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je věnována literární rešerši, která se zabývá nákupním chováním spotřebitelů na internetu, charakteristikou e-businessu s potravinami a vlivem pandemie Covid-19 na tento sektor trhu. V praktické části bakalářské práce jsou charakterizováni nejrozšířenější prodejci potravin působící v České republice a je provedena analýza výsledků dotazníkového šetření. V návaznosti na to jsou v závěru práce vypracovány návrhy a doporučení.
dc.format 99
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject online nakupování potravin cs
dc.subject pandemie Covid-19 cs
dc.subject změny nákupního chování cs
dc.subject český e-commerce cs
dc.subject online prodejci potravin cs
dc.subject shopping behaviour en
dc.subject consumer en
dc.subject online food buying en
dc.subject Covid-19 pandemic en
dc.subject changes in shopping behaviour en
dc.subject Czech e-commerce en
dc.subject online food sellers en
dc.title Analýza změn nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v ČR
dc.title.alternative Analysis of Changes in Consumer Purchasing Behaviour while Buying Food Online during the Covid-19 Pandemic in the Czech Republic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2022-06-27
dc.description.abstract-translated The goal of the bachelor thesis is to analyse changes in consumer purchasing behaviour while buying food online during the pandemic Covid-19 in the Czech Republic, through quantitative research and to develop general proposals and recommendations for e-shops selling food based on the results. The bachelor thesis is divided into two main parts. The theoretical part is a literature research which covers consumers' purchasing behaviour on the Internet, the characteristics of e-business with food and the impact of the Covid-19 pandemic on this sector of the market. The practical part of the bachelor thesis characterizes the most widespread food retailers operating in the Czech Republic and the results of the questionnaire investigation are analysed. Following this, proposals and recommendations are presented at the end of the thesis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61544
dc.date.submitted 2022-05-17


Files in this item

Files Size Format View Description
hrbáčková_2022_dp.pdf 2.715Mb PDF View/Open None
hrbáčková_2022_op.pdf 1.395Mb PDF View/Open None
hrbáčková_2022_vp.docx 50.50Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account