Analýza změn nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza změn nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza změn nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v ČR
Autor: Hrbáčková, Denisa
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je za pomocí kvantitativního výzkumu analyzovat změny nákupního chování spotřebitelů při online nákupu potravin v průběhu pandemie Covid-19 v České republice a na základě výsledků vypracovat obecné návrhy a doporučení pro e-shopy prodávající potraviny. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je věnována literární rešerši, která se zabývá nákupním chováním spotřebitelů na internetu, charakteristikou e-businessu s potravinami a vlivem pandemie Covid-19 na tento sektor trhu. V praktické části bakalářské práce jsou charakterizováni nejrozšířenější prodejci potravin působící v České republice a je provedena analýza výsledků dotazníkového šetření. V návaznosti na to jsou v závěru práce vypracovány návrhy a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51830
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hrbáčková_2022_dp.pdf 2.715Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hrbáčková_2022_op.pdf 1.395Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hrbáčková_2022_vp.docx 50.50Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet