Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Hlisnikovská, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:57Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:57Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51821
|
|
dc.description.abstract |
Téma bakalářské práce je zapojení digitálních influencerů do kampaní na podporu značky. Cílem práce je ověření, jakým způsobem může reálně fungovat zapojení digitálních influencerů do kampaní na podporu značky ve srovnání s teoretickými pravidly a doporučeními. Ověření je založeno na rozhovoru s brand managerem kampaně vybrané značky. Dále analýzou zvolených influencerů, jejich sociálních sítí příspěvků podporujících kampaň značky. Výzkum představuje reálné zapojení digitálních influencerů a také může poukázat na rozdíly od teoretických pravidel. Výchozím výsledkem je navržení změn a zlepšení v rámci spoluprací. |
|
dc.format |
71 s., 79 788 znaků |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
brand building
|
cs |
dc.subject |
digitální influencer
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
digital influencer
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
campaign
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.title |
Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky |
|
dc.title.alternative |
Digital Influencers Involved in Selected Campaigns to Promote the Brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gamalová, Kamila |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the bachelor thesis is the involvement of digital influencers in brand promotion campaigns. The aim of this work is to verify how the involvement of digital influencers in brand promotion campaigns can really work in comparison with theoretical rules and recommendations. Verification is based on an interview with the brand manager of the selected brand. Furthermore, the analysis of selected influencers, their social networks of contributions supporting the brand campaign. Research represents a real involvement of digital influencers and may also point to differences from theoretical rules. The initial result is to propose changes and improvements within the cooperation. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62586
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account