Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Hlisnikovská, Anna
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:57Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:57Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51821
dc.description.abstract Téma bakalářské práce je zapojení digitálních influencerů do kampaní na podporu značky. Cílem práce je ověření, jakým způsobem může reálně fungovat zapojení digitálních influencerů do kampaní na podporu značky ve srovnání s teoretickými pravidly a doporučeními. Ověření je založeno na rozhovoru s brand managerem kampaně vybrané značky. Dále analýzou zvolených influencerů, jejich sociálních sítí příspěvků podporujících kampaň značky. Výzkum představuje reálné zapojení digitálních influencerů a také může poukázat na rozdíly od teoretických pravidel. Výchozím výsledkem je navržení změn a zlepšení v rámci spoluprací.
dc.format 71 s., 79 788 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject brand building cs
dc.subject digitální influencer cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject brand building en
dc.subject digital influencer en
dc.subject Instagram en
dc.subject campaign en
dc.subject social media en
dc.title Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky
dc.title.alternative Digital Influencers Involved in Selected Campaigns to Promote the Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated The topic of the bachelor thesis is the involvement of digital influencers in brand promotion campaigns. The aim of this work is to verify how the involvement of digital influencers in brand promotion campaigns can really work in comparison with theoretical rules and recommendations. Verification is based on an interview with the brand manager of the selected brand. Furthermore, the analysis of selected influencers, their social networks of contributions supporting the brand campaign. Research represents a real involvement of digital influencers and may also point to differences from theoretical rules. The initial result is to propose changes and improvements within the cooperation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62586
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
hlisnikovská_2022_dp.pdf 2.492Mb PDF View/Open None
hlisnikovská_2022_op.doc 141.5Kb Unknown View/Open None
hlisnikovská_2022_vp.doc 114.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account