Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky
Autor: Hlisnikovská, Anna
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Téma bakalářské práce je zapojení digitálních influencerů do kampaní na podporu značky. Cílem práce je ověření, jakým způsobem může reálně fungovat zapojení digitálních influencerů do kampaní na podporu značky ve srovnání s teoretickými pravidly a doporučeními. Ověření je založeno na rozhovoru s brand managerem kampaně vybrané značky. Dále analýzou zvolených influencerů, jejich sociálních sítí příspěvků podporujících kampaň značky. Výzkum představuje reálné zapojení digitálních influencerů a také může poukázat na rozdíly od teoretických pravidel. Výchozím výsledkem je navržení změn a zlepšení v rámci spoluprací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51821
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62586


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hlisnikovská_2022_dp.pdf 2.492Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hlisnikovská_2022_op.doc 141.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hlisnikovská_2022_vp.doc 114.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet