dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Zicháček, Matěj
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:57Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:57Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51810
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá současnými marketingovými komunikacemi Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace v digitálním prostředí. Část teoretická je zaměřena na specifikaci příspěvkových organizací, charakteristiku kulturního trhu, základní pojmy marketingové komunikace, komunikační mix, marketing ve veřejném sektoru a na kulturní marketing. Praktická část představuje Dům kultury Hodonín, příspěvkovou organizaci, kvalitativní výzkum, který je zaměřen na zkoumání působení využívání kanálů digitálního marketingu organizace, a také kvantitativní výzkum zkoumající vliv marketingové komunikace v rámci digitálního prostředí na potenciální zákazníky organizace. Data jsou porovnány a jsou vyvozeny doporučení ke zlepšení komunikace. |
|
dc.format |
67 s. (86 720 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
veřejná správa
|
cs |
dc.subject |
marketing ve veřejném sektoru
|
cs |
dc.subject |
marketing kultury
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
polostrukturovaný rozhovor
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
public administration
|
en |
dc.subject |
public sector marketing
|
en |
dc.subject |
culture marketing
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.subject |
semi-structured interview
|
en |
dc.title |
Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace |
|
dc.title.alternative |
Digital Communication of Dům Kultury Hodonín, Contributory Organisation |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gartnerová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on marketing communications of Dům Kultury Hodonín, Contributory Organisation in digital media. The theoretical part is focused on specifications of the contributory organisations, characteristics of the culture section, basic concepts of marketing communication, communication mix, public sector marketing and culture marketing. The practical part presents the Dům Kultury Hodonín, Contributory Organisation, qualitative research aimed at esamining the impact of the organization's use of digital marketing channels, as well as quantitative research examining the impact of marketing communication within the digital environment on potential customers of the organization. The data are compared and recommendations are made to improve communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62620
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|