Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace
Autor: Zicháček, Matěj
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá současnými marketingovými komunikacemi Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace v digitálním prostředí. Část teoretická je zaměřena na specifikaci příspěvkových organizací, charakteristiku kulturního trhu, základní pojmy marketingové komunikace, komunikační mix, marketing ve veřejném sektoru a na kulturní marketing. Praktická část představuje Dům kultury Hodonín, příspěvkovou organizaci, kvalitativní výzkum, který je zaměřen na zkoumání působení využívání kanálů digitálního marketingu organizace, a také kvantitativní výzkum zkoumající vliv marketingové komunikace v rámci digitálního prostředí na potenciální zákazníky organizace. Data jsou porovnány a jsou vyvozeny doporučení ke zlepšení komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51810
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62620


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zicháček_2022_dp.pdf 7.712Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zicháček_2022_op.pdf 49.71Kb PDF Zobrazit/otevřít None
zicháček_2022_vp.doc 141Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet