Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace |
Autor: |
Zicháček, Matěj
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá současnými marketingovými komunikacemi Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace v digitálním prostředí. Část teoretická je zaměřena na specifikaci příspěvkových organizací, charakteristiku kulturního trhu, základní pojmy marketingové komunikace, komunikační mix, marketing ve veřejném sektoru a na kulturní marketing. Praktická část představuje Dům kultury Hodonín, příspěvkovou organizaci, kvalitativní výzkum, který je zaměřen na zkoumání působení využívání kanálů digitálního marketingu organizace, a také kvantitativní výzkum zkoumající vliv marketingové komunikace v rámci digitálního prostředí na potenciální zákazníky organizace. Data jsou porovnány a jsou vyvozeny doporučení ke zlepšení komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51810
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
62620
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet