Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Šulcová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:56Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:56Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51779
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané produktové řady společnosti Emco. Na základě rešerše odborné literatury jsou popsány základní pojmy související s tématem práce jako je komunikace značky a její jednotlivé marketingové nástroje, rychloobrátkové spotřební zboží a marketing v oblasti zdravé výživy. Cílem práce je zjistit, jak efektivně společnost Emco využívá jednotlivých nástrojů komunikačního mixu bezcukrové řady SUPER. Pomocí provedeného kvantitativního výzkumu je zkoumáno povědomí spotřebitelů o současné marketingové kampani a jejich postoj k použitým nástrojům. V rámci kvalitativního výzkumu jsou zjištěny poznatky o vybrané produktové řadě a její současné marketingové komunikaci od produktového manažera společnosti Emco. Na základě výzkumných zjištění efektivity současné marketingové komunikace je v projektové části navržena komunikační kampaň a nastaven komunikační plán vybrané řady na rok 2023. |
|
dc.format |
101 s. (155 385 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketingová kampaň
|
cs |
dc.subject |
Rychloobrátkové zboží
|
cs |
dc.subject |
FMCG marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing Campaign
|
en |
dc.subject |
Fast Moving Consumer Goods
|
en |
dc.subject |
FMCG Marketing
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Emco Product Line |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The following thesis analyses concrete product marketing strategies set out by the Emco brand, particularly delving into Emco's use of individual marketing mix tools towards their sugar free SUPER series product line. Initial investigation looks into an academic literature review and builds upon scholarly ideas on which this thesis is set out. Key topics include brand communication and its individual marketing tools, fast moving consumer goods and marketing within the field of healthy nutrition. Through the process of quantitative analyses, consumer awareness of current marketing campaigns and their attitude to utilised tools is examined. Additional, qualitative research, in the form of an interview with the product manager at Emco, reveals knowledge about the SUPER product line and the marketing communication strategies used. In light of the academic literature, quantitative and qualitative analyses of Emco's current SUPER product brand marketing, an advised adapted campaign has been designed in the conclusive segment of this thesis, describing an effective market communication plan for the year 2023. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62515
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account