Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Šulcová, Klára
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:56Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:56Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51779
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané produktové řady společnosti Emco. Na základě rešerše odborné literatury jsou popsány základní pojmy související s tématem práce jako je komunikace značky a její jednotlivé marketingové nástroje, rychloobrátkové spotřební zboží a marketing v oblasti zdravé výživy. Cílem práce je zjistit, jak efektivně společnost Emco využívá jednotlivých nástrojů komunikačního mixu bezcukrové řady SUPER. Pomocí provedeného kvantitativního výzkumu je zkoumáno povědomí spotřebitelů o současné marketingové kampani a jejich postoj k použitým nástrojům. V rámci kvalitativního výzkumu jsou zjištěny poznatky o vybrané produktové řadě a její současné marketingové komunikaci od produktového manažera společnosti Emco. Na základě výzkumných zjištění efektivity současné marketingové komunikace je v projektové části navržena komunikační kampaň a nastaven komunikační plán vybrané řady na rok 2023.
dc.format 101 s. (155 385 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Marketingová kampaň cs
dc.subject Rychloobrátkové zboží cs
dc.subject FMCG marketing cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Campaign en
dc.subject Fast Moving Consumer Goods en
dc.subject FMCG Marketing en
dc.title Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco
dc.title.alternative Marketing Communication of the Emco Product Line
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated The following thesis analyses concrete product marketing strategies set out by the Emco brand, particularly delving into Emco's use of individual marketing mix tools towards their sugar free SUPER series product line. Initial investigation looks into an academic literature review and builds upon scholarly ideas on which this thesis is set out. Key topics include brand communication and its individual marketing tools, fast moving consumer goods and marketing within the field of healthy nutrition. Through the process of quantitative analyses, consumer awareness of current marketing campaigns and their attitude to utilised tools is examined. Additional, qualitative research, in the form of an interview with the product manager at Emco, reveals knowledge about the SUPER product line and the marketing communication strategies used. In light of the academic literature, quantitative and qualitative analyses of Emco's current SUPER product brand marketing, an advised adapted campaign has been designed in the conclusive segment of this thesis, describing an effective market communication plan for the year 2023.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62515
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
šulcová_2022_dp.pdf 3.664Mb PDF View/Open None
šulcová_2022_op.doc 115Kb Unknown View/Open None
šulcová_2022_vp.doc 142.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account