Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco
Autor: Šulcová, Klára
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané produktové řady společnosti Emco. Na základě rešerše odborné literatury jsou popsány základní pojmy související s tématem práce jako je komunikace značky a její jednotlivé marketingové nástroje, rychloobrátkové spotřební zboží a marketing v oblasti zdravé výživy. Cílem práce je zjistit, jak efektivně společnost Emco využívá jednotlivých nástrojů komunikačního mixu bezcukrové řady SUPER. Pomocí provedeného kvantitativního výzkumu je zkoumáno povědomí spotřebitelů o současné marketingové kampani a jejich postoj k použitým nástrojům. V rámci kvalitativního výzkumu jsou zjištěny poznatky o vybrané produktové řadě a její současné marketingové komunikaci od produktového manažera společnosti Emco. Na základě výzkumných zjištění efektivity současné marketingové komunikace je v projektové části navržena komunikační kampaň a nastaven komunikační plán vybrané řady na rok 2023.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51779
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62515


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šulcová_2022_dp.pdf 3.664Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šulcová_2022_op.doc 115Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šulcová_2022_vp.doc 142.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet