Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco |
Autor: |
Šulcová, Klára
|
Vedoucí: |
Šramová, Blandína
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané produktové řady společnosti Emco. Na základě rešerše odborné literatury jsou popsány základní pojmy související s tématem práce jako je komunikace značky a její jednotlivé marketingové nástroje, rychloobrátkové spotřební zboží a marketing v oblasti zdravé výživy. Cílem práce je zjistit, jak efektivně společnost Emco využívá jednotlivých nástrojů komunikačního mixu bezcukrové řady SUPER. Pomocí provedeného kvantitativního výzkumu je zkoumáno povědomí spotřebitelů o současné marketingové kampani a jejich postoj k použitým nástrojům. V rámci kvalitativního výzkumu jsou zjištěny poznatky o vybrané produktové řadě a její současné marketingové komunikaci od produktového manažera společnosti Emco. Na základě výzkumných zjištění efektivity současné marketingové komunikace je v projektové části navržena komunikační kampaň a nastaven komunikační plán vybrané řady na rok 2023. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51779
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
62515
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet