dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Slezáčková, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:56Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:56Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51774
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovým plánem Ranče Rajnochovice. Práce je členěna na tři hlavní části. Teoretická část práce objasňuje pojmy vztahující se k problematice marketingu služeb, jeho vlastnostem, členěním a klasifikaci služeb. Dále se zabývá marketingovým mixem ve službách, kde se věnuje všem 7P. Zasahuje také do oblasti věnující se zásadám marketingové komunikace, jejím cílům, modelu, integraci a v neposlední řadě také jednotlivým nástrojům. Teorii zakončuje metodika práce, v níž je popsána zásadní problematika, stanoveny cíle práce, nastaveny metody výzkumu a její výzkumné otázky. Praktická část nejdříve představuje vybraný ranč, jeho vize, cíle a marketingový mix. Dále obsahuje SWOT analýzu, analýzu konkurence a odvětví. A poté vyhodnocuje odpovědi kvalitativního výzkumu, jehož výsledky zodpovídají výzkumné otázky práce, na základě kterých je poté v projektové části navrhnuto doporučení a řešení. |
|
dc.format |
116 s. (188 312 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Ranč Rajnochovice
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix of services
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
Ranch Rajnochovice
|
en |
dc.subject |
competition analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Marketingový plán Ranče Rajnochovice |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Plan of the Ranch Rajnochovice |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the marketing plan of Ranch Rajnochovice. The work is divided into three main parts. The theoretical part of the thesis clarifies the concepts related to the issue of service marketing, its properties, classification and classification of services. He also deals with the marketing mix in services, where he deals with all 7Ps. It also intervenes in the area devoted to the principles of marketing communication, its goals, model, integration and, last but not least, individual tools. The theory ends with the methodology of the work, which describes the fundamental issues, sets the objectives of the work, sets research methods and its research questions. The practical part first presents the selected ranch, its vision, goals and marketing mix. It also contains a SWOT analysis, competition and industry analysis. And then it evaluates the answers of qualitative research, the results of which answer the research questions of the work, on the basis of which recommendations and solutions are then proposed in the project part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62539
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-15 |
|