Marketingový plán Ranče Rajnochovice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán Ranče Rajnochovice |
Autor: |
Slezáčková, Gabriela
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá marketingovým plánem Ranče Rajnochovice. Práce je členěna na tři hlavní části. Teoretická část práce objasňuje pojmy vztahující se k problematice marketingu služeb, jeho vlastnostem, členěním a klasifikaci služeb. Dále se zabývá marketingovým mixem ve službách, kde se věnuje všem 7P. Zasahuje také do oblasti věnující se zásadám marketingové komunikace, jejím cílům, modelu, integraci a v neposlední řadě také jednotlivým nástrojům. Teorii zakončuje metodika práce, v níž je popsána zásadní problematika, stanoveny cíle práce, nastaveny metody výzkumu a její výzkumné otázky. Praktická část nejdříve představuje vybraný ranč, jeho vize, cíle a marketingový mix. Dále obsahuje SWOT analýzu, analýzu konkurence a odvětví. A poté vyhodnocuje odpovědi kvalitativního výzkumu, jehož výsledky zodpovídají výzkumné otázky práce, na základě kterých je poté v projektové části navrhnuto doporučení a řešení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51774
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
62539
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet