Marketingový plán Ranče Rajnochovice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán Ranče Rajnochovice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán Ranče Rajnochovice
Autor: Slezáčková, Gabriela
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovým plánem Ranče Rajnochovice. Práce je členěna na tři hlavní části. Teoretická část práce objasňuje pojmy vztahující se k problematice marketingu služeb, jeho vlastnostem, členěním a klasifikaci služeb. Dále se zabývá marketingovým mixem ve službách, kde se věnuje všem 7P. Zasahuje také do oblasti věnující se zásadám marketingové komunikace, jejím cílům, modelu, integraci a v neposlední řadě také jednotlivým nástrojům. Teorii zakončuje metodika práce, v níž je popsána zásadní problematika, stanoveny cíle práce, nastaveny metody výzkumu a její výzkumné otázky. Praktická část nejdříve představuje vybraný ranč, jeho vize, cíle a marketingový mix. Dále obsahuje SWOT analýzu, analýzu konkurence a odvětví. A poté vyhodnocuje odpovědi kvalitativního výzkumu, jehož výsledky zodpovídají výzkumné otázky práce, na základě kterých je poté v projektové části navrhnuto doporučení a řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51774
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62539


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
slezáčková_2022_dp.pdf 4.362Mb PDF Zobrazit/otevřít None
slezáčková_2022_op.doc 115.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
slezáčková_2022_vp.pdf 140.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet