dc.contributor.advisor |
Zycháčková, Magda
|
|
dc.contributor.author |
Topenčíková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:55Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:55Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51747
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou vzdělávání dětí s přiznanými podpůrnými opatřeními v mateřské škole. Cílem práce je zjistit, jaké jsou v mateřských školách Zlínského kraje, stanoveny strategie pro vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Předmětem teoretické části je mimo jiné legislativní rámec, nastavení v kurikulárních dokumentech či podpůrná opatření. Problematika byla zkoumána prostřednictvím dotazníku v online podobě, který byl rozeslán na e-mailové adresy ředitelům mateřských škol, kteří tvořili výzkumný soubor. Praktická část je zaměřena na zpracování dat a na konkrétní zjištění týkající se zkoumané problematiky. Z výsledků výzkumu jsme zjistili, jakým způsobem mateřské školy ke vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami přistupují a jakou mají stanovenou strategii ve svých vzdělávacích programech. Výsledky výzkumného šetření byly následně využity jako doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
56 s. (77 930) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vzdělávací strategie
|
cs |
dc.subject |
speciální vzdělávací potřeba
|
cs |
dc.subject |
podpůrné opatření
|
cs |
dc.subject |
educational strategy
|
en |
dc.subject |
special education need
|
en |
dc.subject |
support measure
|
en |
dc.title |
Strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Strategy of educating children with special educational needs in kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Žáková, Iva |
|
dc.date.accepted |
2022-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis investigates the problem of education of children with granted support measures in kindergarten. The object of the work is to find out what are the educational strategies for children with special educational needs in the kindergartens of the Zlín region. The subject of the theoretical part is, among other things, the legislative framework, settings in curricular documents and support measures. The issue was researched through an online questionnaire, which was sent to e-mail addresses of kindergarten principals who formed the research group. The practical part is focused on data processing and specific findings related to the researched issues. From the results of the research, we found out how kindergartens approach the education of children with special educational needs and what strategies they have set in their educational programmes. The results of the research survey were subsequently used as recommendations for the kindergartens practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60222
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-29 |
|