Strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole
Autor: Topenčíková, Tereza
Vedoucí: Zycháčková, Magda
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou vzdělávání dětí s přiznanými podpůrnými opatřeními v mateřské škole. Cílem práce je zjistit, jaké jsou v mateřských školách Zlínského kraje, stanoveny strategie pro vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Předmětem teoretické části je mimo jiné legislativní rámec, nastavení v kurikulárních dokumentech či podpůrná opatření. Problematika byla zkoumána prostřednictvím dotazníku v online podobě, který byl rozeslán na e-mailové adresy ředitelům mateřských škol, kteří tvořili výzkumný soubor. Praktická část je zaměřena na zpracování dat a na konkrétní zjištění týkající se zkoumané problematiky. Z výsledků výzkumu jsme zjistili, jakým způsobem mateřské školy ke vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami přistupují a jakou mají stanovenou strategii ve svých vzdělávacích programech. Výsledky výzkumného šetření byly následně využity jako doporučení pro praxi mateřských škol.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51747
Datum: 2021-10-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
topenčíková_2022_dp.pdf 2.292Mb PDF Zobrazit/otevřít None
topenčíková_2022_op.pdf 358.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
topenčíková_2022_vp.pdf 331.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet