Analýza spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Otrokovicích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Geržová, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:54Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:54Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51718
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu současné spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Otrokovicích. Cílem této práce je na základě provedené analýzy vypracovat návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení současné spokojenosti zákazníků dané prodejny. V první části byla zpracována literární rešerše zaměřená na problematiku spokojenosti zákazníků. Zvolený problém byl řešen pomocí kvantitativního marketingového výzkumu formou dotazníkového šetření. Ke zhodnocení vnitřních a vnějších faktorů supermarketu Albert v Otrokovicích byly použity analytické metody, jako jsou SWOT analýza, IFE a EFE matice. V práci bylo navrženo řešení, které umožňuje managementu supermarketu Albert v Otrokovicích zvýšit současnou spokojenost zákazníků, a tím také zvýšit tržby prodejny. |
|
dc.format |
84 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
maloobchod
|
cs |
dc.subject |
supermarket
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
customer relationship management
|
en |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.subject |
supermarket
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Otrokovicích |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Customers' Satisfaction of Albert Supermarket in Otrokovice |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Barešová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2022-06-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of the current customer satisfaction of the Albert supermarket in Otrokovice. The aim of this thesis is to evolve suggestions and recommendations to increase the current customer satisfaction of a particular store based on the realized analysis. In the first part, a literature search focused on customer satisfaction was processed. The chosen problem was solved by means of quantitative marketing research in the form of a questionnaire survey. Analytical methods such as SWOT analysis, IFE and EFE matrices were used to evaluate the internal and external factors of the Albert supermarket in Otrokovice. In the thesis, a solution was suggested which makes possible the management of the Albert supermarket in Otrokovice to increase current customer satisfaction and this way also increase the store's sales. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
61531
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account