Analýza spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Otrokovicích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Otrokovicích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Otrokovicích
Autor: Geržová, Adéla
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu současné spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Otrokovicích. Cílem této práce je na základě provedené analýzy vypracovat návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení současné spokojenosti zákazníků dané prodejny. V první části byla zpracována literární rešerše zaměřená na problematiku spokojenosti zákazníků. Zvolený problém byl řešen pomocí kvantitativního marketingového výzkumu formou dotazníkového šetření. Ke zhodnocení vnitřních a vnějších faktorů supermarketu Albert v Otrokovicích byly použity analytické metody, jako jsou SWOT analýza, IFE a EFE matice. V práci bylo navrženo řešení, které umožňuje managementu supermarketu Albert v Otrokovicích zvýšit současnou spokojenost zákazníků, a tím také zvýšit tržby prodejny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51718
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
geržová_2022_dp.pdf 1.974Mb PDF Zobrazit/otevřít None
geržová_2022_op.docx 48.02Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
geržová_2022_vp.docx 49.76Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet