Analýza spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Otrokovicích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Otrokovicích |
Autor: |
Geržová, Adéla
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu současné spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Otrokovicích. Cílem této práce je na základě provedené analýzy vypracovat návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení současné spokojenosti zákazníků dané prodejny. V první části byla zpracována literární rešerše zaměřená na problematiku spokojenosti zákazníků. Zvolený problém byl řešen pomocí kvantitativního marketingového výzkumu formou dotazníkového šetření. Ke zhodnocení vnitřních a vnějších faktorů supermarketu Albert v Otrokovicích byly použity analytické metody, jako jsou SWOT analýza, IFE a EFE matice. V práci bylo navrženo řešení, které umožňuje managementu supermarketu Albert v Otrokovicích zvýšit současnou spokojenost zákazníků, a tím také zvýšit tržby prodejny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51718
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet