Přístupy a postoje pedagogů k využívání moderních technologií ve vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přístupy a postoje pedagogů k využívání moderních technologií ve vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Šmotková, Martina
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:50Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:50Z
dc.date.issued 2022-01-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51638
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na postoje pedagogů středních škol k využívání moderních technologií ve vzdělávání. Cílem výzkumného šetření je zjistit přístupy a postoje pedagogů k moderním technologiím a k jejich přínosu ve vzdělávání. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy vztahující se ke vzdělávání, teoretické poznatky k informačním a komunikačním technologiím, jejich funkcím ve vzdělávacím procesu a jejich vlivům na kvalitu vzdělávání i na samotné pedagogy. Praktická část se věnuje analýze výsledků kvantitativního výzkumu probíhajícího na pěti středních školách ve Zlínském kraji.
dc.format 77 s. (116 511 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject bariéry cs
dc.subject ICT cs
dc.subject moderní technologie cs
dc.subject motivace cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject barriers en
dc.subject education en
dc.subject ICT en
dc.subject modern technologies en
dc.subject motivation en
dc.title Přístupy a postoje pedagogů k využívání moderních technologií ve vzdělávání
dc.title.alternative The Approaches and Attitudes of Teachers towards the Use of Modern Technologies in Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.date.accepted 2022-06-02
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the attitudes of secondary school teachers regarding modern technologies in education. The aim of the research is to discovers the approaches and attitudes of teachers regarding modern technologies and their contribution to education. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts related to education, theoretical knowledge about information and communication technologies, their functions in the educational process and their impact on the quality of education and the teachers themselves. The practical part is dedicated to the analysis of the results of quantitative research organized at five secondary schools in the Zlín region.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 60767
dc.date.submitted 2022-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
šmotková_2022_dp.pdf 3.073Mb PDF View/Open None
šmotková_2022_op.docx 17.59Kb Unknown View/Open None
šmotková_2022_vp.docx 17.41Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account