Přístupy a postoje pedagogů k využívání moderních technologií ve vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Přístupy a postoje pedagogů k využívání moderních technologií ve vzdělávání |
Autor: |
Šmotková, Martina
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na postoje pedagogů středních škol k využívání moderních technologií ve vzdělávání. Cílem výzkumného šetření je zjistit přístupy a postoje pedagogů k moderním technologiím a k jejich přínosu ve vzdělávání. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy vztahující se ke vzdělávání, teoretické poznatky k informačním a komunikačním technologiím, jejich funkcím ve vzdělávacím procesu a jejich vlivům na kvalitu vzdělávání i na samotné pedagogy. Praktická část se věnuje analýze výsledků kvantitativního výzkumu probíhajícího na pěti středních školách ve Zlínském kraji. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51638
|
Datum:
|
2022-01-19 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet