Návrh eventu Ostravské vánoce 2022
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Kočíř, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:47Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:47Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51559
|
|
dc.description.abstract |
Vzhledem k vývoji marketingové komunikace, na který by měla efektivně reagovat státní správa a samospráva, není vhodné zanedbat ani čas vánočních svátků. Vzhledem k tradicím pořádání vánočních trhů v centrech měst i vesnic se nabízí jednotlivým úřadům tuto skutečnost využít. Protože by i úřad měl umět využít moderních nástrojů komunikačního mixu, nabízí se realizace tematického vánočního eventu. V teoretické části této diplomové práce budou nejprve objasněny důležité pojmy v oblasti marketingu, marketingové komunikace se zaměřením na státní správu a samosprávu a problematika marketingu služeb. Praktická část se obsahuje především na analýzu marketingové komunikace statutárního města Ostrava a eventů, příp. městem realizovaných kampaní. Na základě vyhodnocení kvalitativního výzkumu a focus group analýzy jsou vypracovány návrhy na zlepšení, které směřují ke zvýšení kvality těchto městských aktivit. Projektová část obsahuje komplexní návrh projektu Ostravské vánoce pro rok 2022. |
|
dc.format |
131 s. (173 141 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
focus group
|
cs |
dc.subject |
Ostrava
|
cs |
dc.subject |
Ostravské vánoce
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
campaign
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
focus group
|
en |
dc.subject |
Ostrava
|
en |
dc.subject |
Ostrava Christmas
|
en |
dc.title |
Návrh eventu Ostravské vánoce 2022 |
|
dc.title.alternative |
Design of the Event Ostravské vánoce 2022 |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
In view of the development of marketing communication, to which the state and local government should respond effectively, it is not advisable to neglect the Christmas holidays. In view of the tradition of holding Christmas markets in town and village centres, individual authorities should take advantage of this. As the authorities should also be able to use modern communication mix tools, a thematic Christmas event is proposed. In the theoretical part of this diploma thesis important concepts in the field of marketing, marketing communication with a focus on state and local government and service marketing issues will first be explained. The practical part contains mainly the analysis of marketing communication of the statutory city of Ostrava and events or campaigns implemented by the city. On the basis of the evaluation of qualitative research and focus group analysis, suggestions for improvement are developed, which aim to increase the quality of these city activities. The project section contains a comprehensive proposal for the Ostrava Christmas project for 2022. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62219
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account