Návrh eventu Ostravské vánoce 2022
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh eventu Ostravské vánoce 2022 |
Autor: |
Kočíř, Petr
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Vzhledem k vývoji marketingové komunikace, na který by měla efektivně reagovat státní správa a samospráva, není vhodné zanedbat ani čas vánočních svátků. Vzhledem k tradicím pořádání vánočních trhů v centrech měst i vesnic se nabízí jednotlivým úřadům tuto skutečnost využít. Protože by i úřad měl umět využít moderních nástrojů komunikačního mixu, nabízí se realizace tematického vánočního eventu. V teoretické části této diplomové práce budou nejprve objasněny důležité pojmy v oblasti marketingu, marketingové komunikace se zaměřením na státní správu a samosprávu a problematika marketingu služeb. Praktická část se obsahuje především na analýzu marketingové komunikace statutárního města Ostrava a eventů, příp. městem realizovaných kampaní. Na základě vyhodnocení kvalitativního výzkumu a focus group analýzy jsou vypracovány návrhy na zlepšení, které směřují ke zvýšení kvality těchto městských aktivit. Projektová část obsahuje komplexní návrh projektu Ostravské vánoce pro rok 2022. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51559
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
62219
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet