Návrh eventu Ostravské vánoce 2022

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh eventu Ostravské vánoce 2022

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh eventu Ostravské vánoce 2022
Autor: Kočíř, Petr
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Vzhledem k vývoji marketingové komunikace, na který by měla efektivně reagovat státní správa a samospráva, není vhodné zanedbat ani čas vánočních svátků. Vzhledem k tradicím pořádání vánočních trhů v centrech měst i vesnic se nabízí jednotlivým úřadům tuto skutečnost využít. Protože by i úřad měl umět využít moderních nástrojů komunikačního mixu, nabízí se realizace tematického vánočního eventu. V teoretické části této diplomové práce budou nejprve objasněny důležité pojmy v oblasti marketingu, marketingové komunikace se zaměřením na státní správu a samosprávu a problematika marketingu služeb. Praktická část se obsahuje především na analýzu marketingové komunikace statutárního města Ostrava a eventů, příp. městem realizovaných kampaní. Na základě vyhodnocení kvalitativního výzkumu a focus group analýzy jsou vypracovány návrhy na zlepšení, které směřují ke zvýšení kvality těchto městských aktivit. Projektová část obsahuje komplexní návrh projektu Ostravské vánoce pro rok 2022.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51559
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62219


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kočíř_2022_dp.pdf 6.885Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kočíř_2022_op.pdf 157.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
kočíř_2022_vp.pdf 189.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet