Brand building značky Vasky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Škodíková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:46Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:46Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51536
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na budování značky Vasky a tím také na zvyšování povědomí o této značce. Tato práce je rozdělena na teoretickou část a následně praktickou část včetně projektové části. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, analýza marketingového prostředí, značka a Brandbuilding. V praktické části se nachází základní informace o společnosti a současný stav marketingové komunikace. Dále je součástí praktické části vyhodnocení marketingového výzkumu a také zpracování STP analýzy, benchmarking a SWOT analýzy. Na základě výsledků praktické části jsou vytvořeny dva projekty. Závěrečná část projektů obsahuje časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektů. |
|
dc.format |
100 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Značka
|
cs |
dc.subject |
znalost značky
|
cs |
dc.subject |
prvky značky
|
cs |
dc.subject |
budování a řízení značky
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
STP analýza
|
cs |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
brand knowledge
|
en |
dc.subject |
brand elements
|
en |
dc.subject |
brand building and brand management
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
STP analysis
|
en |
dc.title |
Brand building značky Vasky |
|
dc.title.alternative |
Brand Building of Vasky |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Matošková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2022-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is focused on building the Vasky brand and also on raising awareness of this brand. This work is divided into a theoretical part and then a practical part, including the project part. The theoretical part explains concepts such as marketing, marketing communication, marketing mix, analysis of the marketing environment, brand and brand building. The practical part contains basic information about the company, the current state of marketing communication. It also includes a practical part of the evaluation of marketing research and also the processing of STP analysis, benchmarking and SWOT analysis. Based on the results of the practical part, two projects are created. The final part of the projects contains time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
61809
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account