Brand building značky Vasky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Brand building značky Vasky |
Autor: |
Škodíková, Tereza
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na budování značky Vasky a tím také na zvyšování povědomí o této značce. Tato práce je rozdělena na teoretickou část a následně praktickou část včetně projektové části. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, analýza marketingového prostředí, značka a Brandbuilding. V praktické části se nachází základní informace o společnosti a současný stav marketingové komunikace. Dále je součástí praktické části vyhodnocení marketingového výzkumu a také zpracování STP analýzy, benchmarking a SWOT analýzy. Na základě výsledků praktické části jsou vytvořeny dva projekty. Závěrečná část projektů obsahuje časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51536
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet