Vliv marketingu a manipulace na očkování proti Covid-19

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv marketingu a manipulace na očkování proti Covid-19

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Kopeček, Zbyněk
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:44Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:44Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51481
dc.description.abstract Práce se zabývá tématem vakcíny proti Covid-19 v kontextu manipulace a argumentačních faulů, využívaných odpůrci očkování, kteří dokázali získat velký mediální prostor na sociálních sítích. Teoretická část se věnuje krizové komunikaci, jednotlivým manipulativním technikám, argumentačním faulům a nejčastějším mýtům ohledně virusu, který je v poslední částí také základně popsán. Praktická část analyzuje obsah příspěvků proti očkování s největším dosahem a hledá jednotlivé manipulativní techniky. V druhé části jsou provedeny polostrukturované rozhovory na téma očkování, které doplňuje ukázka příspěvků, ve kterých jsou použity prvky s manipulativní rétorikou, zjištěnou v obsahové analýze, podporující však očkování.
dc.format 68
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject manipulace cs
dc.subject Covid-19 cs
dc.subject očkování cs
dc.subject argumentační faul cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject manipulation en
dc.subject Covid-19 en
dc.subject vaccination en
dc.subject argumentation foul en
dc.subject social networks en
dc.title Vliv marketingu a manipulace na očkování proti Covid-19
dc.title.alternative Influence of Marketing and Manipulation on Vaccination Against Covid 19
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated The thesis is about the topic of the Covid-19 vaccine in context of manipulation and argumentative fouls used by objectors of vaccination who were abble to gain a large media space on social networks. The theoretical part is devoted to crisis communication, manipulative techniques, argumentative fouls and the most common myths about the virus, which is also basically described in the last part. The practical part analyses the content of the anti-vaccination posts with the greatest impact and looks for individual manipulative techniques. In the second part, a semi-structured interviews on the topic of vaccination are conducted, which is complemented by a sample of posts that use elements with manipulative rhetoric, identified in the content analysis, but supporting vaccination.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62595
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
kopeček_2022_dp.pdf 1.955Mb PDF View/Open None
kopeček_2022_op.doc 209.5Kb Unknown View/Open None
kopeček_2022_vp.doc 117Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account