Vliv marketingu a manipulace na očkování proti Covid-19

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv marketingu a manipulace na očkování proti Covid-19

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv marketingu a manipulace na očkování proti Covid-19
Autor: Kopeček, Zbyněk
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Práce se zabývá tématem vakcíny proti Covid-19 v kontextu manipulace a argumentačních faulů, využívaných odpůrci očkování, kteří dokázali získat velký mediální prostor na sociálních sítích. Teoretická část se věnuje krizové komunikaci, jednotlivým manipulativním technikám, argumentačním faulům a nejčastějším mýtům ohledně virusu, který je v poslední částí také základně popsán. Praktická část analyzuje obsah příspěvků proti očkování s největším dosahem a hledá jednotlivé manipulativní techniky. V druhé části jsou provedeny polostrukturované rozhovory na téma očkování, které doplňuje ukázka příspěvků, ve kterých jsou použity prvky s manipulativní rétorikou, zjištěnou v obsahové analýze, podporující však očkování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51481
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 62595


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kopeček_2022_dp.pdf 1.955Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kopeček_2022_op.doc 209.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kopeček_2022_vp.doc 117Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet