dc.contributor.advisor |
Kressová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Kuklová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T09:47:38Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5145
|
|
dc.description.abstract |
Práce popisuje aktuální stav "umění prodeje" přepážkových pracovníků České spořitelny. Zkoumá příčiny a navrhuje opatření, vedoucí ke zkvalitnění způsobu a zvýšení objemu prodeje bankovních a aliančních produktů dceřiných společností. Teoretická část studuje historii a systém bankovnictví, definuje pojem prodejní dovednosti. Praktická část analyzuje vývoj a současnost České spořitelny, přibližuje míru používání psychologie prodeje a navrhuje opatření pro zkvalitnění prodejních dovedností přepážkových pracovníků. Analýza vývoje, struktury prodejních dovedností obecně, přehledně doplňuje panelový průzkum úrovně prodejních dovedností v společnosti ČS, a.s. Závěry zjištěné průzkumem jsou převedeny do formy nápravných opatření ve formě cíleného tréninku, a to včetně doplňujících detailů. |
cs |
dc.format |
67s., 32 |
cs |
dc.format.extent |
2952773 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2038 |
|
dc.subject |
Prodej
|
cs |
dc.subject |
prodejní dovednosti
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
obchodní jednání
|
cs |
dc.subject |
zjišťování potřeb klienta
|
cs |
dc.subject |
sale
|
en |
dc.subject |
selling skills
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
business dealings
|
en |
dc.subject |
client needs assessment
|
en |
dc.title |
Analýza prodejních dovedností přepážkových pracovníků v České spořitelně, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of selling skills of bank tellers of Česká spořitelna, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2008-06-12 |
|
dc.date.vskp-available |
2038-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis describes the current state of the "art of selling'q of the bank tellers of Česká spořitelna. It examines the causes and proposes the measures leading towards the improvement of the manner and an increase in the volume of the sale of bank and alliance products of subsidiaries. The theoretical part studies the history and system of banking and defines the concept of selling skill. The practical part analyses the development and present of Česká spořitelna, describes the extent of the use of the psychology of selling, and proposes the measures to be adopted for the improvement of selling skills of bank tellers. Analysis of the development and structure of selling skills in general complements the panel survey of the level of selling skills in ČS, a.s. The conclusions drawn by means of the survey are converted to corrective measures in the form of directed training, including the complementary details. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9629
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-21 |
|
utb.result.grade |
E |
|