Analýza využívání marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Andrýsek, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:36Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:36Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51294
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem 4.0 a jeho využíváním ve firmě Duo servis elektro. Firma je známá v oblasti servisu a prodeje spotřebičů. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, rozděluje se na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a věnuje se teoretickému popisu základních marketingových pojmů od marketingu 1.0 po marketing 3.0. V další části bakalářské práce jsou uvedeny poznatky o marketingu 4.0 a jeho obecném využívání. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na konkrétní charakteristiku podniku a analýzu využívání marketingu 4.0 v uvedené firmě. Následují doporučení vyplývající z kvalitativního šetření a teoretických poznatků z první části bakalářské práce. Návrhy by měly pomoci společnosti v konkurenceschopnosti a ve vytvoření marketingové strategie. |
|
dc.format |
63 s. (86 385 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing 4.0
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
firma
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
marketing 4.0
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
enterprise
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.title |
Analýza využívání marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of Marketing 4.0 Usage in the Company of Duo Servis Electro |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Drga, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2022-06-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this Bachelor thesis is marketing 4.0 and its use in enterprise of Duo Servis Electro. Company is well-known in service field in the Zlín region and also in trading with domestic appliances. This document is sorted into two divided section - theoretical and practical. The first theoretical part is based on specialized literature and devotes to theoretical description of basic marketing concept starting from marketing 1.0 and ending with marketing 3.0. The second section contains knowledge about marketing 4.0 and its common usage. Practical part is aiming to specific characteristics of company and marketing 4.0 analysis usage of already mentioned Duo Servis Electro. It is continued with my recommendation consequential from my qualitive inspection and my theoretical piece of knowledge comes from first part of this Bachelor thesis. This proposal should help the company with competitive plan and create a marketing strategy. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
61486
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account