Analýza využívání marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza využívání marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza využívání marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro
Autor: Andrýsek, Tomáš
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingem 4.0 a jeho využíváním ve firmě Duo servis elektro. Firma je známá v oblasti servisu a prodeje spotřebičů. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, rozděluje se na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a věnuje se teoretickému popisu základních marketingových pojmů od marketingu 1.0 po marketing 3.0. V další části bakalářské práce jsou uvedeny poznatky o marketingu 4.0 a jeho obecném využívání. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na konkrétní charakteristiku podniku a analýzu využívání marketingu 4.0 v uvedené firmě. Následují doporučení vyplývající z kvalitativního šetření a teoretických poznatků z první části bakalářské práce. Návrhy by měly pomoci společnosti v konkurenceschopnosti a ve vytvoření marketingové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51294
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
andrýsek_2022_dp.pdf 2.142Mb PDF Zobrazit/otevřít None
andrýsek_2022_op.pdf 512.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
andrýsek_2022_vp.pdf 1.320Mb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet