Analýza využívání marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza využívání marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro |
Autor: |
Andrýsek, Tomáš
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem 4.0 a jeho využíváním ve firmě Duo servis elektro. Firma je známá v oblasti servisu a prodeje spotřebičů. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, rozděluje se na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a věnuje se teoretickému popisu základních marketingových pojmů od marketingu 1.0 po marketing 3.0. V další části bakalářské práce jsou uvedeny poznatky o marketingu 4.0 a jeho obecném využívání. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na konkrétní charakteristiku podniku a analýzu využívání marketingu 4.0 v uvedené firmě. Následují doporučení vyplývající z kvalitativního šetření a teoretických poznatků z první části bakalářské práce. Návrhy by měly pomoci společnosti v konkurenceschopnosti a ve vytvoření marketingové strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51294
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet