Customer journey studentů na stážích v České televizi
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Hrůzová, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:35Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:35Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51259
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá tématem customer journey studentů na stážích v České televizi. Cílem práce je vytvořit cestu studentů na jejich stáží v ČT a zjistit jejich pohled a celkové zhodnocení programu stáží. V teoretické části práce jsou nadefinovány pojmy jako customer journey, customer journey map a také customer experience. Dále práce vysvětluje pojmy spadající pod marketing, HR marketing se specifikací na studentské prostředí či spotřebitelské chování. V této části je uvedena i metodika práce, která obsahuje cíl a účel výzkumu, výzkumné otázky, profil recipientů a metodu šetření. Praktická část se věnuje výsledkům výzkumného šetření. Na základě analýzy dat je popsána customer journey studentů na stážích v ČT společně s grafickým znázorněním customer journey map. |
|
dc.format |
66 s. (110 505 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cesta zákazníka
|
cs |
dc.subject |
studenti
|
cs |
dc.subject |
HR marketing
|
cs |
dc.subject |
stáže
|
cs |
dc.subject |
Česká televize
|
cs |
dc.subject |
customer journey
|
en |
dc.subject |
students
|
en |
dc.subject |
HR marketing
|
en |
dc.subject |
internships
|
en |
dc.subject |
Czech television
|
en |
dc.title |
Customer journey studentů na stážích v České televizi |
|
dc.title.alternative |
Student's Customer Journey on Internships at Czech television |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Káčerková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the topic of student's customer journey on internships at Czech television. The aim of the thesis is to create a student's journey on their internships in Czech television and to find out their point of view and overall evaluation of their internship programs. The theoretical part of this work defines terms such as customer journey, customer journey map and also customer experience. Furthermore, the work explains the terms related to marketing, HR marketing with a specification of the student environment or consumer behaviour. This part also presents the methodology of the work, which contains the goal and purpose of the research, research questions, the profile of the recipients and the survey method. The practical part deals with the results of the research survey. The student's customer journey on internships at Czech television is described based on the data analysis and supplemented with a graphical representation of the customer journey map. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62634
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account